Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

Πανεπιστήμιο Κρήτης-graffiti και ψηφιδωτά




6 σχόλια:

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Τα ψηφιδωτά, φανταστικά! Καλημέρα!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φωτεινούλα,
τα ψυφιδωτά πολύ μου άρεσαν, όμως τα βρίσκω άτοπα για το χώρο.
Δες ΕΔΩ Πανεπιστήμιο, στο οποίο αναφέρεται ο π.Π.Κ. και θα καταλάβεις τι εννοώ

Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Φωτεινή S είπε...

Γλαρένια,
δεν έβαλα τις φωτογραφίες για να παινέψω το Πανεπιστ.Κρήτης ή για να κρίνω αν είναι άτοπο ή ότιδήποτε άλλο.
Τις έβαλα αντί για λόγια, για να πω ότι σήμερα πήγα στον χώρο του Πανεπιστ. Λειτουργώ το blog σαν φωτογραφικό ημερολόγιο.
Καλό σου Σ/Κ, επίσης.
Φιλιά

δεσποιναριον είπε...

Οι φωτογραφιες ειναι χιλιες λεξεις. Μου αρεσαν και τα ψηφιδωτα και οι πεταλουδες και ολα. Μερικες φορες τα συνθηματα στους τοιχους μας ξενιζουν γιατι ειναι σα να αισθανομαστε την οργη αυτων που τα γραφουν η ισως την οργη αυτων που χτες εβαψαν τον τοιχο ασπρο. Δημιουργειται ομως ευλογα το ερωτημα, που κολλαει η τεχνη και που οχι. Οταν το κτιριο ειναι απο μονο του μια αρχιτεκτονικη μελετη τοτε προτιμω τη ζωγραφικη σε τελλαρα. Ωραια η βολτα που μας εκανες. Μονο στο Πολυτεχνειο των Χανιων εχω παει .. κι εχει μια θεα απο κει πανω, σκεφτομουνα, τυχεροι οι φοιτητες να εχουν τετοια θεα! Φιλια.

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλησπέρα Φωτρινή μου :)

Πάντα μου άρεσε η έκφραση των μαθητών και των φοιτητών με γκράφιτι στους τοίχους των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων!

Roadartist είπε...

ΥΠΕΡΟΧΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣ μπραβο Φωτεινη σε ευχαριστουμε πολυ!!