Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

Επίσκεψη στην Ι.Μ.Aρκαδίου

Το πάγωμα τής στιγμής σε μια φωτογραφία με έχει κάνει πολλές φορές να δω διαφορετικά πολλά πράγματα, να παρατηρήσω λεπτομέρειες που μου είχαν διαφύγει τη στιγμή που βίωνα τη αποτυπωμενη στιγμή σε φωτογραφία ή να εκτιμήσω στο βαθμό που τους αξίζει πράγματα, καταστάσεις και μέρη.


Αμπελοφιλοσοφίες... Στα λόγια δεν τα καταφέρνω καλά και "μιλώ" με φωτογραφίες, μουσικές, βιντεάκια, στίχους ή βιβλία.


Συγκεκριμένα, ενώ έχω πάει πολλές φορές εκδρομή στο Μοναστήρι του Αρκαδίου (κλασσική μαθητική εκδρομή), τώρα μόνο, μέσα από τις φωτογραφίες, παρατήρησα κάποιες λεπτομέρειες.



Η διαδρομή των 22 χιλιομέτρων μέχρι να φτάσεις εκεί, σε υψόμετρο 500 μ. περίπου, δεν είναι και από τις ευκολότερες, είναι όμως από τις ομορφότερες!

Απολαύστε τη διαδρομή και τον περιποιημένο χώρο του Μοναστηριού που υποδέχεται κάθε μέρα εκατοντάδες τουρίστες και προσκυνητές.


8 σχόλια:

Sophia Kollia είπε...

Όπου και να πάς ωραία είναι. Εχω πολλά χρόνια να πάω, αλλά έχεις δίκιο, τα βλέπεις αλλιώς όταν μεγαλώνεις, η όταν είσαι κάπως αλλιώς!
φιλάκια

Φωτεινή S είπε...

Σοφία,
έχεις έλθει Κρήτη?
Πότε? Πού πήγες?
Με τα χρόνια εκτιμάς αλλιώς τα πράγματα.
Φιλιά

Roadartist είπε...

α, εχω παει εκει!
Ομορφα ηταν..
Φιλια πολλα Φωτεινη :))

Ανώνυμος είπε...

δεν εχω πάει ποτέ...αλλά τόσα έχω ακουσει...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Όμορφη η "εκδρομή" σου...!

Καλό μήνα Φωτεινή μου :))

Sophia Kollia είπε...

Τα μπέρδεψα!! Πήγα και είδα τις φωτογραφίες. Πολύ ωραίρες είναι. Τα μπερδεύω τα μοναστήρια!! ΟΎΠΣ!
καλό Σ/Κ

δεσποιναριον είπε...

Μ' αρεσει που στην Κρητη πολλες εκκλησιες ξεφευγουν απο τον κλασσικο βυζαντινο ρυθμο και εχουν αραβικα στοιχεια στην αρχιτεκτονικη. Φιλια.

nellinezi είπε...

Τα μοναστήρια γενικά αποπνέουν μια απίστευτη ηρεμία.... πιστεύεις δεν πιστεύεις...

Πολύ όμορφες οι φωτό σου.

Καλησπέρα Φωτεινούλα! :΅-)