Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Την ίδια στιγμή 7-6-2008 8,40μμ



8 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ομορφες εικόνες!
Να είσαι καλά και να ζεις πάντα για τη στιγμή.....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλή εβδομάδα Φωτεινή μου :)

Γεμάτη όμορφες στιγμές!!!

zero είπε...

Φωτεινη...
το κολπο με τα λινκ λεγεται... Blogroll.

Οδηγιες θα βρεις στο dashboard.
Αν θελεις μπορεις να κανεις κλικ και στο customize ... μετα κλικ στο add a page element και μετα επιλεγεις την επιλογη Blogroll.

Αν παλι, δεν τα καταφερεις, στειλε μου ενα email και θα σου απαντησω πως θα το κανεις.

Για να δεις τις οδηγιες στο dashboard... πρεπει πρωτα να γυρισεις την γλωσσα του dashboard... στα Αγγλικα.

Ειναι τοσο ευκολο... που σου εχουν μεχρι και video , step by step... πως να το κανεις.

Την καλησπερα μου.

Άστρια είπε...

Ήρθα από το blogg της Παναγιώτας για κάποιο παιχνίδι και έπεσα σε πολύ όμορφες εικόνες, χρώματα και φως!!
Καλό βράδυ:)

Φωτεινή S είπε...

Γλαρένια μου,
προσπαθώ να ζω κάθε στιγμή γιατί οι στιγμές κάνουν τη ζωή τελικά όμορφη.
Φιλιά!

Φωτεινή S είπε...

Αμάλθεια
καλή βδομάδα και σε σένα
και πάντα όμορφα πράγματα
στη ζωή σου.
Φιλιά!

Φωτεινή S είπε...

Ζεro,
ευχαριστώ πολύ πολύ.
Τελικά υ΄παρχει αλληλοβοήθεια στη μπλογκόσφαιρα.
Να είσαι πάντα καλά.

Φωτεινή S είπε...

Άστρια,
καλωσόρισες στο σπιτικό μου.
Χαίρομαι που σ' αρέσουν τα χρώματα.
Θα σου κάνω κι εγώ επίσκεψη μόλις ξεκλέψω χρόνο στον υπολογιστή
(τα παδιά πάντα προηγούνται)
Φιλιά!