Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Ο άστατος καιρός του φθινοπώρου

Το φθινόπωρο, με τον άστατο καιρό του, δημιουργεί τέτοιες εικόνες στο Ρέθυμνο.



Μ' αυτές τις φωτογραφίες είπα να ξεκινήσω την καινούρια ζωή του παιδιού μου, αύριο,
και να κλείσω έναν κύκλο της ζωής μου που ξεκίνησε πριν 18 χρόνια
με τη γέννηση του πρώτου μου παιδιού.
Όποιος το έχει ζήσει μπορεί να με καταλάβει, όποιος πάλι δεν ξέρει για τι μιλάω,
όταν έρθει στη θέση μου θα με θυμηθεί.
Είναι υπέροχο να έχεις την αίσθηση ότι ολοκλήρωσες σωστά ένα έργο ζωής.
Μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί η ανατροφή ενός παιδιού,
"έργο ζωής"!

Λάθη;       Πολλά!!!
Αλλά λάθη κάνει κάποιος στην προσπάθειά του να παράγει έργο,
όχι στην απραξία.

 Update 26-09-2009
Ξεκίνησα να απαντήσω στα σχόλια και βγήκε σχόλιο-σεντόνι, οπότε το μετέφερα μπροτσά.
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας κι εδώ και στο προηγούμενο ποστ. Εύχομαι σε όσους έχουν τέτοιον αγώνα μέσα στον σπίτι τους, καλή και πολλή δύναμη ν' αντέξουν την πίεση κι αυτοί και τα παιδιά τους (για σένα Σοφία και Ελευθερία το λέω. Την Ελευθερία την είδα και από κοντά και με βοήθησε αφάνταστα. Δεν ξέρω πώς να την ευχαριστήσω)
Για όσους έχουν μικρά παιδιά ακόμα, να χαρούν την παιδικότητα των παιδιών τους, πάντα με μια ανοιχτή αγκαλιά και να αξιωθούν να ζήσουν τέτοιες χαρές!

Λοιπόν τα νέα μου!

Οι μέρες πέρασαν και όλα έγιναν όπως θα έπρεπε να γίνουν. Όλο το άγχος για το πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα έφυγε γιατί τώρα υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα μπροστά μας. Μένει η συναρμολόγηση των ήδη αγορασμένων επίπλων που θα γίνει μετά τις εκλογές, οπότε θα κάνω πάλι ένα νέο ταξίδι για να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση. Λείπουν κάτι ψιλά όπως μπρίκι, τηγάνι, κατσαρόλες κλπ. Αλλά αυτά είναι μικροπράγματα.
Πολύ τη χάρηκα τη διαδικασία τελικά, παρόλο που ήμουν μέσα στο άγχος τις προηγούμενες μέρες.


24 σχόλια:

Δέσποινα είπε...

Καλή αρχή και πολλές εγκάρδιες ευχές για την καινούρια, ενήλικη ζωή του γιού σας! Να τον χαίρεστε!

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Τι ευτυχία να φτάνεις εδώ και να νιώθεις γεμάτος...
Δεν ξέρω αν έκανες λάθη, Φωτεινή, βλέπω, όμως, πως ό,τι έκανες σε έφερε εδώ και νιώθω ότι το ταξίδι (σας) ήταν όμορφο. Τώρα το καράβι μπορεί και να άλλαξε καπετάνιο, πάντως η σύνθεση του πληρώματος παραμένει - κι είναι κι αυτό όμορφο!
Ευχές!!

foteinisou είπε...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες, Φωτεινή!
Εύχομαι το ουράνιο τόξο της 2ης φωτογραφίας, να συνοδεύει τη ζωή του παιδιού σου από εδώ και πέρα!
Καλή (Νέα) Αρχή και στους δυο σας!

Αστοριανή είπε...

"... κι ήταν σαν ήλιος που χοροπηδούσε από κύμα σε κύμα,
κύκλος εκτυφλωτικός
στα μάτια και στη σκέψη..."
Μ'αυτό μου το απόσπασμα σας συγχαίρω και τους δυο... και πίστεψε ότι τα "λάθη είναι προσωρινά κλαδέματα του δέντρου που έχει ολόκληρη ζωή να διανύσει..."
Καλή πορεία...
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

VAD είπε...

Α,ρε, μάνα ατέλειωτη,πώς να κρυφτεί η λατρεία για τα καμάρια σου!
Με το δίκιο σου...

Ανώνυμος είπε...

και το φθινόπωρο έχει την ομορφιά του. όμορφες εικόνες και πολλές ευχές για τα καλύτερα

Artanis είπε...

Χρόνια πολλά να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις...
Καλημέρα απο ΝΖ και φιλιά πολλά...

ΥΓ. Οι φωτό όπως πάντα υπέροχες...

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Ξέρω ότι δεν είσαι εκεί, αλλά ας το γράψω τώρα, μη μου ξεφύγει πάλι το θέμα!
Πάντα ουράνια τόξα στην ζωή του γιόκα σου, Φωτεινή μου, κι άσε τις φθινοπωρινές πινελιές πια, ΜΟΝΟ για τις φωτογραφίες!
Όσο για τα λάθη μας, ουδείς άσφαλτος!
Δεν έχουν γίνει ακόμα υποχρεωτικές οι σχολές γονέων! Ότι καλύτερο είχαμε να δώσουμε στα παιδιά μας, το δώσαμε! Ξέρουν αυτά τι θα κρατήσουν και πως θα κάνουν την ζωή τους καλύτερη. Αρκεί να συνεχίσουν να προσπαθούν και να μην λυγίσουν στα πολλά εμπόδια που θα βρουν μπροστά τους.
Δυστυχώς είναι πολλά την "σήμερον ημέρα", αλλά γι' αυτό είμαστε σταθερά και δίπλα εμείς!(Για να κάνουμε κι άλλα "λάθη"...)
Φιλούσκια! Με το καλό να τακτοποιηθείτε!

Άστρια είπε...

Ένα ουράνιο τόξο! πραγματικά, πολύ συμβολικό!

Πράγματι ένας κύκλος έκλεισε και άλλος αρχίζει, μία νέα φοιτητική ζωή, μακριά σου.
Όταν η κόρη μου είχε φύγει για τον ίδιο λόγο, ένοιωθα ότι ήταν σαν ένα πουλάκι που από τη φωλιά των γονιών της αρχίζει να κτυπάει τα φτεράκια προσπαθώντας να πετάξει, και θυμάμαι την χαρά της. Κι εμείς να παρακολουθούμε αν τα μαθήματα που δώσαμε ήταν σωστά.

Ίσως ο κύκλος αυτός και κάθε επόμενος να κλείνουν ως ενότητες, όμως νομίζω ότι πάντα αποτελούν τους κρίκους μιας αλυσίδας που όλο μεγαλώνει. Και κάθε κρίκος σημαντικός.

Κάθε επιτυχία στον επόμενο, στους επόμενους κύκλους σας.

Καλό φθινόπωρο Φωτεινή!

Sophia Kollia είπε...

Αχ Φωτεινή μου! Να το δάκρυ..κορόμιλο!
Εμας άρχισε ο αγώνας και η αγωνία στο φούλ...
Με το καλό και στο πτυχείο!
Καλημέρα

nellinezi είπε...

Ευχομαι κι εγώ κάποτε, όταν τα αγόρια μου μεγαλώσουν , να μπορέσω να πω την κουβέντα που είπες...."Είναι υπέροχο να έχεις την αίσθηση ότι ολοκλήρωσες σωστά ένα έργο ζωής."

Ξέρεις πόσες φόρες το έχω σκεφτεί;

Να σου ζήσουν τα παιδιά σου Φωτεινή :-) κι όλα τα παιδιά του κόσμου.

Τα συγχαρητήριά μου στον μεγάλο ;-)))

Natalia είπε...

συγχαρητηρια για το γιο σου και καλό ξεκινημα...

όσο για τις φωτογραφίες, το ουράνιο τόξο τα λέει όλα

καλημέρα

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Έργο ζωής" είναι Φωτεινή μου, αλλά δεν ολοκλήρωσες ακόμα, το πρώτο μέρος είναι μόνο...

Εύχομαι τα καλύτερα στο παιδί σου για την καινούρια του ζωή!

:)

Φωτεινή S είπε...

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας κι εδώ και στο προηγούμενο ποστ. Εύχομαι σε όσους έχουν τέτοιον αγώνα μέσα στον σπίτι τους καλή και πολλή δύναμη ν' αντέξουν την πίεση κι αυτοί και τα παιδιά τους (για σένα Σοφία και Ελευθερία το λέω. Την Ελευθερία την είδα και από κοντά)
Για όσους έχουν μικρά παιδιά ακόμα, να χαρούν την παιδικότητα των παιδιών τους πάντα με μια ανοιχτή αγκαλιά και να αξιωθούν να ζήσουν τέτοιες χαρές!
Λοιπόν τα νέα μου.

Οι μέρες πέρασαν και όλα έγιναν όπως θα έπρεπε να γίνουν. Όλο το άγχος για το πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα έφυγε γιατί τώρα υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα μπροστά μας.
Μένει η συναρμολόγησ των ήδη αγορασμένων επίπλων που θα γίνει μετά τις εκλογές, οπότε θα κάνω πάλι ένα νέο ταξίδι για να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση. Λείπουν κάτι ψιλά όπως μπρίκι, τηγάνι, κατσαρόλες κλπ.
Αλλά αυτά είναι μικροπράγματα.
Πολύ τη χάρηκα τη διαδικασία τελικά, παρόλο που ήμουν μέσα στο άγχος τις προηγούμενες μέρες.

ΥΓ. Πολύ μεγάλο σχόλιο βγήκε τελικά και θα κάνω update την ανάρτηση.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Χρυσό μου κορίτσι σου εύχομαι πάντα τέτοιες χαρές γιατί οι χαρές των παιδιών μας είναι οι μεγαλύτερες για μας, το λέω εγώ που πέρασα όλες σκαλί σκαλί.Λάθη; υπάρχει άνθρωπος χωρίς λάθη; και τι θα ήταν η ζωή μας χωρίς αυτά! Απο τα λάθη και τους πόνους μας ξεπηδούν οι χαρές και οιεπιβεβαιώσεις μας στις επιτυχίες που θα έρθουν .Να είσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Θα έχετε την συμπαράστασή μας στην καινούργια σας μοναχική πορεία και την βοήθειά μας σε ότι θέματα του παιδιού σας προκύψουν...Καλή επιτυχία και στους δυο σας!!!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι ευτυχισμένα, Φωτεινή μου!Να είσαι γερή, ευτυχισμένη και να καμαρώσεις τους λεβέντες σου, όπως θέλουν και θες, θέλετε! Ότι καλύτερο, εύχομαι!

Ιάκωβος είπε...

και τις δικές μου ευχές δεχτείτε! εμείς από την άλλη έχουμε ένα άλλου είδους "παιδί" στη διεύθυνση www.alexiptoto.net που αν θέλετε, μπορείτε να δείτε...! Καλησπέρα!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Υγεία-συντροφικότητα με τους αγαπημένους σας και μια πολύ καλή φιλική σχέση με τον εαυτό σας…..

Το χαρμόσυνο κλίμα των ημερών να περάσει την πόρτα του σπιτιού σας .

Στο Νέο έτος ας προσπαθήσουμε να αναβαθμιστεί η ποιότητα της Ζωής όλου του κόσμου !


http://ligery.pblogs.gr
http://pygemos.blogspot.com.
http://lygeri.pblogs.gr

Artanis είπε...

Χρόνια πολλά και καλές γιορτές Φωτεινή μου...και καλή επιστροφή στη μπλογκόσφαιρα...Σε φιλώ...

Άστρια είπε...

Πολλές ευχές Φωτεινή μου για καλά Χριστούγεννα, με αγάπη και χαρά σε σένα και στην οικογένειά σου.

Evie είπε...

Φωτεινή,
Χρόνια Πολλά για την γιορτή σου, να χαίρεσαι την οικογένεια σου κι όπως επιθυμείς, να έχεις μια Καλή Χρονιά!

roadartist είπε...

Χρόνια πολλά για την γιορτή σου Φωτεινή μας :)

SPantelaki είπε...

Σας επέλεξα για να σας απονείμω το βραβείο του Ηλιόλουστου Blog.

Παρακαλώ περάστε από το blog μου ( http://spantelaki.blogspot.com ) για να το παραλάβετε..

Φωτεινούλα...Καλή Χρονιά καιΧρόνια Πολλά για την γιορτή σου..